Noteikumi
Pasūtījumu var veikt pa telefonu vai nosūtot e-pastu. Pēc pasūtījuma saņemšanas uz norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins apmaksas veikšanai. Rēķinā tiek iekļautas piegādes izmaksas atbilstoši Latvijas pasts, DPD vai OMNIVA cenrāžiem. Apmaksa tiek veikta ar bankas pārskaitījumu vai PayPal. Pēc apmaksas ienākšanas bankas kontā prece tiek izsūtīta 1-2 darba dienu laikā. Līdz preces saņemšanai vēl jārēķina 2-3 darba dienas transportēšanai, atbilstoši pārvadātāja darba grafikam.
Veicot pasūtījumu Jūs piekrītat pārdošanas un piegādes noteikumiem. Piegādes notiek atbilstoši Latvijas Pasts, OMNIVA un DPD noteiktajai kārtībai.
Veicot pasūtījumu ir precīzi jānorāda preces nosaukums, vienību skaits, piegādes adrese kā arī DPD vai OMNIVA pakomāts uz kuru jāveic piegādes, mobilā telefona numurs.
Piegādes izmaksas nav iekļautas cenā, tās tiek norādītas veicot pasūtījumu. Ja Pircēja jeb Pasūtītāja vainas pēc ir jāveic atkārtota piegāde (nepareizi vai nepilnīgi norādīta adrese, telefona numurs, nav norādītas piegādes veikšanai nepieciešamās detaļas, pasūtījums nav izņemts laikā vai kāda cita iemesla dēļ), tad Pircējam jeb Pasūtītājam ir jāveic atkārtota piegādes apmaksa.
Piegāde
Piegādes ar DPD vai OMNIVA tiek veiktas visā Baltijas valstu teritorijā, atbilstoši pakomātu izvietojumam. Atsevišķi vienojoties, piegādes var veikt arī citādāk. Elektronisko failu piegāde notiek uz Pircēja norādīto e-pastu. Jantru piegādei tiek izmantoti Latvijas Pasta pakalpojumi.
Piegādes ir iespējamas arī uz citām valstīm Eiropas savienībā un pasaulē. Šajā gadījumā ir jāsaskaņo piegāžu veids un cenas.
Elektroniskie faili (pančangas kalendārs u.c.) tiek nosūtīti uz klienta norādīto e-pasta adresi. Pēc nosūtīšanas uz šo adresi pretenzijas par piegādi netiek pieņemtas. Pircējs ir atbildīgs par norādītās nosūtīšanas adreses, e-pasta pareizību. Visa atbildība par kļūdaini norādītām adresēm balstās uz Pircēju.
Iepirkšanās kārtību interneta veikalā nosaka LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 (MK noteikumi).
Distances līgumsŠajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 20 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci.Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ. Ja ir uzsākta krēmu, ziežu, lūpu balzāmu, medus izstrādājumu, ziepju, hidrolātu lietošana, atvērti iepakojumi, tad higiēnas apsvērumu dēļ šīs preces netiek pieņemtas atpakaļ; izstrādājumi, kuriem ir aizvākojums ar atvēršanas kontroli netiek pieņemti atpakaļ, ja tie ir bijuši atvērti;
- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
- pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.
- pasūtītā prece ir elektronisks fails
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Pārdevējs nenes atbildību, ja Pircējs ir norādījis kļūdainus datus (e-pasts, telefona numurs, adrese, pakomāts u.c.). Pasūtītājam pašam ir jāizņem preces piegādātāju (Latvijas Pasts, OMNIVA, DPD u.c.) norādītajos termiņos. Ja Pircējs minētajos termiņos preces nav izņēmis, viņš var pretendēt uz preču vērtības atgriešanu pēc tam, kad preču piegādātājs sūtījumu ir atgriezis Pārdevējam. No atgriežamās summas tiek ieturētas visas ar piegādi saistītās izmaksas.
Datu apstrādeIevadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.